Kurcze, rzeczywiście w moim Stream MP3 jest podobnie... CD gra wyśmienicie a radyjko pozostawia wiele do życzenia... Zauważyłem, że kłopot się zaczyna w mieście, gdzie sygnał jest silny. Poza miastem radio gra o niebo lepiej. Jeżdżąc po Łodzi szlak mnie trafia. RadioZet mi często szumi, przerywa i odbiera jakby w mono. Nie ma kurcze na to jakiegoś lekarstwa? Dzisiaj po pracy sprawdzę u siebie wersję softu...
Zapieczone prowadnice zaskutkowały wymianą Turbo i IC....;)
Zwiń
X
-
Zapieczone prowadnice zaskutkowały wymianą Turbo i IC....
Witam.
Niedawno zamieszczałem posta odnośnie zapieczonych prowadnic w turbo ASV. Samochodzik mi po prostu wpadał w tryb awaryjny w najmniej oczekiwanych sytuacjach. Dzięki MiśkowiWaw, jego VAG'owi i konsultacjach telefonicznych z Alim została postawiona diagnoza - turbo do czyszczenia albo wymiana.
Zdecydowałem się pojechać do Aligatora do Katowic na wymianę turbiny na tą z 130 PD. Ponadto do wymiany poszedł IC. I muszę powiedzieć że to była słuszna decyzja.
Powrót z Katowic do domu był okraszony (pomimo duuużego zmęczenia - mało spałem poprzedniego dnia) wielkim bananem na twarzy....
Całość chodzi zupełnie inaczej - samochodzik dostał kopa i przyśpiesza ładnie w całym zakresie obrotów - to zasługa większego turbo, większego IC, fachowego wykonania całej operacji i b. dokładnego dostrojenia.
Wiem że może nie będę oryginalny ale bardzo polecam oddział MT w Katowicach (Aligator). W pełni profesjonalne wykonanie całości i to co mi się najbardziej podoba - klient musi być zadowolony.
Wkrótce zamieszczę wykresik. Podam tylko że moc jest blisko 150 KM moment jest w granicach 330 Nm - samochodzik śmiga naprawdę elegancko...Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...
-
-
Re: Zapieczone prowadnice zaskutkowały wymianą Turbo i IC...
Zamieszczone przez MZDPonadto do wymiany poszedł IC. I muszę powiedzieć że to była słuszna decyzja.
gratulacjeTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
A jaki przebieg w wozie? Czy IC pasował idealnie czy coś trzba było kombinować?
A po rozebraniu jak sie przedstawiał stan Turbiny?
Na czym polegało strojenie rozrzadu??nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalusA jaki przebieg w wozie? Czy IC pasował idealnie czy coś trzba było kombinować?
A po rozebraniu jak sie przedstawiał stan Turbiny?
Na czym polegało strojenie rozrzadu??
2. Niewielkie modyfikacje, ale tata Alego zrobił wszystko żeby nie było problemów.
3. turbina ASV była praktycznie sprawna, dawała tylko zbyt duże ciśnienie doładowania (zapieczone prowadnice) - stąd konieczność wymiany/czyszczenia.
4. O to spytaj się Aligatora...
[ Dodano: Sro 18 Kwi, 07 15:25 ]
Zamieszczone przez MisiekWAWZamieszczone przez MZDPonadto do wymiany poszedł IC. I muszę powiedzieć że to była słuszna decyzja.
gratulacjeOctavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...
Komentarz
-
-
Właśnie dlatego tak się rozpytuje o SMica od Alego bo sam założe mam nadzieje ,ze juz na poczatku czerwca tylko martwi mnie ,ze cos moze nie podpasować Jestem z Wrocławia ,chciałem założyć w domu ICka ale jak mam napotkać na problemy to może się wybiore do katowic.
To nie wielki przebieg miałeś w sumie jak się zapiekły prowadnice .
A jak poruszasz się autem miasto/trasa dynamicznie czy raczej niższe obrotry preferujesz??
A jakie koszty poniosłeś najlpeiej za poszczególne operacje jak byś powiedział jeśli to nie tajemnica.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalusWłaśnie dlatego tak się rozpytuje o SMica od Alego bo sam założe mam nadzieje ,ze juz na poczatku czerwca tylko martwi mnie ,ze cos moze nie podpasować Jestem z Wrocławia ,chciałem założyć w domu ICka ale jak mam napotkać na problemy to może się wybiore do katowic.
To nie wielki przebieg miałeś w sumie jak się zapiekły prowadnice .
A jak poruszasz się autem miasto/trasa dynamicznie czy raczej niższe obrotry preferujesz??
A jakie koszty poniosłeś najlpeiej za poszczególne operacje jak byś powiedział jeśli to nie tajemnica.
Jeżeli chodzi o koszty - to myślę że z Aligatorem można się dogadać, aczkolwiek ma pełne podstawy żeby się cenić. Ja jestem zadowolony...Octavia Kombi ASV 114KM 256Nm @ 148KM 330Nm by ALI - polecam tego tunera...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalustylko martwi mnie ,ze cos moze nie podpasować
Jedna rzecz jaka nie pasuje P&P to kierownica powietrza, ale da sie ja przerobic i dopasowac."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Czyli Mzd jednak trzeba przegonić czasem TDika.:>
Purchawa a przerobienie tej kierowniczki na czym polega jak to się robi. Czy jak zściągne zderzak to przerobie te kierowniczki od ręki .Szczerze mowiąc nie wiem nawet jak ta kierowniczka wyglada.
Mam jeszcze pytanie widziałem przy zmianie rozrządu ,że do Ic dochodzi taka rura wyglądała jak by zwężała się na zgięciu nie wato było by ją zastąpić jakąś inną o większej przepustowości?
Czy warto nadkole przerobić tak ,żeby dostawało się powietrze od strony koła.
(widziałem takie nadkole na zdjęciu gdzie była Ibiza 2003 oraz Fmic Seat Sport)nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
rafalus, ta kierowniczka, to kawalek plastiku kierujacy powietrze na IC. Jak zdejmiesz zderzak to od razu zobaczysz. My roscielismy troche ranty i opalarka wymodelowalem. Do tego power tape i trzymalo sie dobrze.
Ja bym rure zostawile seryjna."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalusCzy warto nadkole przerobić tak ,żeby dostawało się powietrze od strony koła.
(widziałem takie nadkole na zdjęciu gdzie była Ibiza 2003 oraz Fmic Seat Sport)chip ... chip huraaa !
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez psychodadtemp. ci spadnie nawet o kilkanaście stopni
Ktos od nas z forum robil testy i kratka ma raczej nie wielki wplyw na temp."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
tu widac taka skromna kratke.
1Zdjecie zdobyte gdzieś na forum.
Widac taką niewielka kratke . Trzeba by najlpiej dać gościowi co robi zderzaki ,zeby podziałał lub zdobyć sam kawałek ,zeby wspawał.
2
Ogólnie to ten FMic i montaż bardzo mi się podoba i to ,ze wlot i wylot jest z jednej strony.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
To wlasnie chce wsadzic do swojej Ibizy. Sam FMIC 120PLN, a orurowanie 1700PLN. Sama ta rura na gorze - czarna, splaszczona pod reflektorem kosztuje 180PLN, ale przydalaby mi sie, bo jest idealnie wyprofilowana i ma wejscie na MAP-sensor, a mocowanie pod cooler 140PLN Normalnie zabieg, jak ta lala! Tak wogole, to oprocz tej rury i jeszcze chyba jednej, cale orurowanie jest aluminiowe I ja chyba tez pojde w to, bo nie widzi mi sie pakowac przeciężkiej i droższej nierdzewki. Jedynie problem ze spawaniem, ale mam dojscie do takiego, co ogarnia temat aluminium... :wink:
A co do tej kratki, to spokojnie mozna zastosowac taka z Castoramy od kibla. To nie jest cos na tyle sprawdzajacego sie, zeby od razu dawac zlecenia na wykonanie komus.
Komentarz
-
-
Ceny może nie zbyt ciekawe ale wygląda to wszystko pięknie. Widać dodatkowo ,ze to jakaś prawie nowa Ibizka. Jestem troche przewrażliwiony i lubie jak wszystko jest przemyślane i wykonane na fabryke :diabelski_usmiech .
Wracjąc do tej czarnej rury do SMIC w OC też taka dochodzi. Gdzieś czytałem chyba o Borze ,ze właściciel będzie ją przerabiał(wyglada jak zwężka) czy warto . Wygląda na to ,ze doszli do wniosku ,ze troche psuje przepływ . Bore robi mu Alinowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafalusCeny może nie zbyt ciekawe ale wygląda to wszystko pięknie. Widać dodatkowo ,ze to jakaś prawie nowa Ibizka.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KruPinTo wlasnie chce wsadzic do swojej Ibizy. Sam FMIC 120PLN, a orurowanie 1700PLN. Sama ta rura na gorze - czarna, splaszczona pod reflektorem kosztuje 180PLN, ale przydalaby mi sie, bo jest idealnie wyprofilowana i ma wejscie na MAP-sensor, a mocowanie pod cooler 140PLN Normalnie zabieg, jak ta lala! Tak wogole, to oprocz tej rury i jeszcze chyba jednej, cale orurowanie jest aluminiowe I ja chyba tez pojde w to, bo nie widzi mi sie pakowac przeciężkiej i droższej nierdzewki. Jedynie problem ze spawaniem, ale mam dojscie do takiego, co ogarnia temat aluminium... :wink:
A co do tej kratki, to spokojnie mozna zastosowac taka z Castoramy od kibla. To nie jest cos na tyle sprawdzajacego sie, zeby od razu dawac zlecenia na wykonanie komus.
Ewentualnie na priv.
Darek
Komentarz
-
-
Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftAlbo ja zle widze, albo sie o jedno zero pomyliles. 1200 to chyba kosztuje
No dobra ale co z przednią belką w tej Izie ? Idzie ją zamontować ?
Troche byczy ten FMIC :|Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
Komentarz